Thaiföldi utazás - útinapló 7. fejezet

2016.12.23

Thaiföldi utazás - útinapló

7. fejezet

Barátunk meghívására érkeztünk Thaiföldre, az előzményeket itt olvashatod el:

Az utazás előző élményeit elolvashatod ide kattintva:

A többi már felkerült élményt itt követheted: http://www.angyalisegitok.eoldal.hu/cikkek/irasaink--folyamatosan-bovul-/

Két napunkat is lazábban, pihenéssel, kisebb kiruccanásokkal töltöttük.

Az egyik nap egy újabb kis öblöt fedeztünk fel, egy újabb partszakaszt néztünk meg. Hatalmas sziklák, víz, kevés ember. Fotóztunk, de bennünket a sziget ez a része nem érintett meg annyira, ezért visszamentünk a Nai Harn Beachre.

Az idő továbbra is csodálatos volt, a víz is meleg, igazán az árnyékban voltunk sokat, hogy a bőrünk ne égjen tovább. Én megírtam ott a pálmafák alatt a következő úti szösszenetet J

Ebédünket, ismét csak: biztos, ami biztos alapon – az olasz pizzázóban fogyasztottuk el. Zsolt friss salátát és sült krumplit evett, én a fényképes étlapról a bécsi szeletet választottam sült krumplival. Csirkéből készült. Finom volt, nekem kicsit sótlan. Ugye a magyar sok sóval főz, én is, így kicsit hiányzott az íz, de ugye sótartó itt is lévén, pótoltam az ízlelőbimbóm által várt sót. J

Most másik pincérnők voltak, egy középkorú hölgy / ha az volt, mert itt ugye időnként nem lehet tudni, kicsit fura kinézete volt, de inkább hölgy…..nagy kérdés marad J /….szóval ő ugrált körbe minket. Annyira akart kedveskedni, hogy száz nyelven karattyolta nagyon gyors tempóban a mondandóját, thai hanglejtéssel, nyávogósan…..mondanom sem kell, semmit nem értettünk J….nekem már kicsit sok volt J De értékeltem, hogy kedves akar lenni.

Viszont nagyon jó volt látni, hogy a pult mögül néha kikukucskáló thai séf megismert előző napról minket, mosolygott, köszönt, s mutatta a kollegáinak, hogy már másodjára vagyunk itt.

utazas-7-2.jpg        utazas-7-3.jpg

Másnapra kicsit borongósabb lett az idő, napközben többször is volt pár szem eső. Ez semmit nem enyhített a hőségen. L

Danikával mentünk el hárman kirándulni. Megálltunk egy másik kilátónál, ahol fotózkodtunk. Innen belátható Phuket egy kisebb és két nagy homokos strandja is. Gyönyörű a kilátás, tényleg filmekbe illő látvány tárult a szemünk elé.

utazas-7-4.jpg       utazas-7-5.jpg

A fiúk sas madárral fotózkodtak. J

utazas-7-6.jpg        utazas-7-7.jpg

Utána megnéztük a már kilátótól is megcsodált első két beachet. Kata Noi És Kata Beach. Egyik kisebb, másik egy nagyobb strand, itt már nagyobb volt a kiépítettség, mint az első helyen, itt már láttunk kukákat és kevesebb volt a szemét, tisztábbnak tűnt a part.

Hazafelé indulva az egyik elefántos farmon álltunk meg. Itt lehet fényképezkedni az elefánttal. Dani banánnal etette a láncra kötött kis elefántot, s csináltunk pár fotót. Természetesen ez a turistáknak van, fizetni kell érte J 100 bath az etetés és fotózás. Ez kb. 8-900 ft. Erről a helyről is el lehet menni elefántolni, rájuk lehet ülni, és vezetővel elvisznek az erdőbe. Ezt most kihagytuk, de tervben van J

utazas-7-8.jpg        utazas-7-9.jpg

Délután aludtunk egy nagyot, mint a gyerekek. J

Többen kérdeztétek, mit eszünk? Ezen a napon milánói makaróni készült. A piaci beszámoló írásomban elmesélem nektek, hogy mit ehetnénk, s ehhez képest valójában mit eszünk J J

Ha kíváncsi vagy a thai piaci helyzetre, a kapható ezernyi gusztusos és gusztustalan valamire, sok képpel hozom hamarosan… J

De előtte egy csodát írok meg nektek, a csodás buddhista templomok hangulatát, energiáját…

Szécsi Ildikó

Thaiföld, Phuket, 2016. 12. 23.

A cikket, a tartalmat elviheted, de csakis a forrás, a weboldal megjelölésével, kitől, honnan hoztad, a tartalmon nem változtathatsz!